JAC Oost-Vlaanderen

U bent hier

Niet tevreden?

Het kan natuurlijk altijd dat je niet tevreden bent over de hulp die je kreeg. Soms klikt het gewoon niet of kunnen we niet de hulp bieden die je went of we maakten een fout. Dat is allemaal mogelijk, we zijn allemaal mensen.

In dat geval willen we dat ook graag zo snel mogelijk weten zodat we het kunnen rechtzetten of in het vervolg beter doen.

Wat kan je dan doen?

Misschien kan je best eerst praten met de mensen die er mee te maken hebben, de hulpverlener met wie je een gesprek had bijvoorbeeld. 

Kan dat niet dan kan je gebruik maken van de klachtenregeling. 

  • Je kan dan best een klachtenformulier invullen. Dat vind je hier. Als je het hebt ingevuld stuur dit dan per post naar de administratieve zetel van CAW Oost-Vlaanderen, Visserij 153, 9000 Gent, t.a.v. Patrick Seys, directeur.  
  • Je kan je klacht ook mondeling doen. Daarvoor maak je een afspraak bij Patrick Seys, directeur van CAW Oost-Vlaanderen. Bel dan tijdens de kantooruren naar de administratieve zetel op het nummer 09 265 89 20.
  • Je kan je klacht hieronder online doorsturen.